Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vítejte v mojí hlavě-část druhá

Nic není nikdy jen tak pro nic za nic. Za vším stojí nějaký příběh. Ten můj je poměrně dlouhý, místy komplikovaný a pro mnohé může být možná i nepochopitelný. Takže teď zase na chvíli zpět do tvr

Toto je druhé pokračování mého příběhu. Než začnete číst, přečtěte si prosím jeho první část, na kterou přímo navazuje. Vítejte v mojí hlavě-část první

Skoro každý den jsem sama bez vědomí rodičů obcházela okolí, nejčastěji blízký lesopark  a také přilehlou skládku odpadů, která tam tehdy byla. Často jsem se tam se zájmem přehrabávala a občas přinesla nějaký ten „poklad“ domů. Snívala jsem totiž o tom, že si ze součástek postavím jednoho dne svoji vlastní motokáru. Nějaké dosti podivné vozítko na nožní pohon jsem dokonce postavila, po pár zkušebních jízdách se mi ovšem rozpadlo na kusy. Naše tenkrát ani moc nezajímalo to, že se tam můžu o něco pořezat nebo si jinak ublížit, ani to, že je tam plno špíny a značné riziko infekce. Občas jsem tam objevila i nějakou tu injekční stříkačku.  Úplně nevíce jim vadilo to, že s  těmi donesenými věcmi dělám doma nepořádek. Ani je snad moc nezajímalo, co vlastně dělám. Často, když mě vodili do školky, říkali: „Alespoň od tebe bude na chvíli pokoj.“ Vlastně mi to říkali po celý život.

Dětská mozková obrna, epilepsie pobyty v  nemocnicích, ale na to si už příliš nepamatuji. Vlastně mám v hlavě jednu krátkou a mlhavou vzpomínku. Vzpomínám si, jak jsem se najednou zčistajasna probrala v nemocnici. Na sobě erární vestu a na ruce pod obvazem připevněnou kapačku. Byl to příšerný šok. Člověk si jasně pamatuje, jak si ještě před chvílí hrál ve školce a najednou leží v nějakém cizím pokoji na železné posteli, nad sebou zářivky, které mu tak nesnesitelně svítí do očí a okolo bílé zdi. Pamatuji si, že jakmile jsem uviděla první sestřičku, zeptala jsem se jí, jestli to není sen. Odpověděla, že ne. Ihned jsem v panice začala křičet. Tahle sestřička však neměla pro mé pocity příliš pochopení. Zařvala na mě, ať jsem hned zticha, nebo že mi dá pár facek. Takhle tam křičela na všechny plačící děti. Vedle mě leželo malé miminko, které neustále plakalo, a k němu se chovala naprosto stejně. Měla dlouhé kudrnaté blond vlasy. Byla to jediná dlouhovlasá sestřička, kterou jsem tam viděla. Ostatní byly  krátkovlasé (já jsem tehdy měla z krátkovlasých žen strach), ale hodné. Tato ukřičená sestřička tam však byla jenom asi první den mého pobytu. Poté jsem ji už neviděla. Celkem jsem tam strávila tuším asi týden.

Vše se ovšem teprve zhoršilo až po nástupu na základní školu. Ostatní si hned všimli, že nezapadám a začali mě provokovat. . Ale mnohem horší bylo chování tehdejší třídní učitelky. Přestože jsem již před nástupem do první třídy uměla číst i psát, tam jsem byla jedna z  nejhorších (později jsem se dokonce dozvěděla, že mě chtěli dát do zvláštní školy). Prostě jsem nezapadala do systému. To už se pomaličku dostáváme k tomu, jak jsem po celých devět let doslova bojovala se školou.

Učitelka mě před ostatními spolužáky neustále shazovala. „Nevšímejte si jí, ona je divná a jen potřebuje publikum “, nabádala ostatní žáky.  Vím, že to se mnou nebylo díky mé údajné hyperaktivitě a odlišnosti nikdy příliš jednoduché. Nikdy jsem nebyla žádná vzorná studentka, alespoň na základce rozhodně ne. Úplně nejhorší však byly tělocviky, respektive to, co bylo potom. Nikdy jsem se nestihla po cvičení dostatečně rychle převléknout, a proto jsem musela napůl oblečená jít přes celou školu, za přihlížení ostatních učitelů a žáků, až do třídy, kde jsem se teprve směla obléknout. „Milá paní učitelka“ totiž nechtěla, aby na mě musely ostatní děti čekat a toto ji přišlo jako nejlepší řešení. Tohle následovalo prakticky po každém tělocviku. Hodně lidí včetně mých rodičů o tom vědělo, ale nikdo s tím nic nedělal. Skoro to vypadá, že to bylo tak správně.

http://www.facebook.com/alena.blog/

Autor: Alena Pumprová | čtvrtek 28.7.2016 16:19 | karma článku: 17,57 | přečteno: 875x
  • Další články autora

Alena Pumprová

Jaké je to podlehnout psychopatovi, jak to pokračovalo

Je to již nějaký čas, co jsem zde sdílela svůj příběh o životě s psychopatem. Ráda bych se na tomto místě s vámi podělila o tom, jak celé pokračovalo. Někdy na začátku října mi zazvonil telefon, volala mi policie.

13.6.2021 v 14:17 | Karma: 25,62 | Přečteno: 1494x | Diskuse| Společnost

Alena Pumprová

Jaké je to podlehnout psychopatovi?

Nedokázala jsem mu už ani odporovat. Už jsem to vzdala. Dříve jsem se s ním i hádala, nyní jsem měla strach i jen říct svůj názor. „Nikoho ty tvoje řeči nezajímají. Nikdo na tebe není zvědavý,“ Kde je člověk, kterého jsem znala?

14.9.2020 v 14:57 | Karma: 25,44 | Přečteno: 2077x | Diskuse| Osobní

Alena Pumprová

Mezi uprchlíky

Někomu může možná tento článek připadat kontroverzní, někoho může možná pobouřit. Rozhodla jsem se s vámi nicméně podělit o svoji třítýdenní zkušenost dobrovolníka v jednom řeckém uprchlickém centru.

28.9.2017 v 7:30 | Karma: 37,67 | Přečteno: 14191x | Diskuse| Společnost

Alena Pumprová

Sport a hubnutí (Proč sakra běháš? Vždyť si hubená!)

Jak jsem se setkávala s nesportovci. Jak některá média ovlivňují vnímání lidí okolo nás aneb sportem ke štíhlé a dokonalé postavě.

11.9.2016 v 15:48 | Karma: 14,68 | Přečteno: 484x | Diskuse| Společnost

Alena Pumprová

Druhá tvář

Procházel nejistě školní chodbou, kapuci stále pevně naraženou na hlavě a snažil se přitom nevnímat lidi okolo. Sotva ho však ostatní zahlédli, ihned si na něj začali ukazovat. Smáli se a rozebírali ho jako nějakou atrakci.

29.8.2016 v 7:58 | Karma: 18,03 | Přečteno: 622x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5809x
Jsem jenom obyčejná holka, která se i přes veškeré překážky a okolnosti snaží žít svůj život.

Seznam rubrik