Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Psychopati už na dálku poznají svou další oběť.

Když mi něco podobného vyprávěla známá paní (bohužel to byl manžel a měli spolu dvě děti), tak jsem nevěřila vlastním uším, co všechno a jak dlouho ...než sebrala sílu k rozvodu a kolik dalších let trvalo, než se jí přestaly třást ruce, když ho - byť letmo - zahlédla na ulici. Strašné.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za sdílení zkušenosti. Také jsem si ještě před pár lety myslela, že bych někomu takovému v životě nepodlehla.

1 0
možnosti
ND

Znám to přesně tak, jen ne v takové hloubce...vymanit se z toho fakt trvá, psychické týrání...

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, hlavně když mu člověk uvěří, že ten špatný je on.

0 0
možnosti
MJ

Jak jste tomu školníkovi mohla naletět? Ach jo.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel to nebyl školník. :( Ani sama nevím, jak je to možné, že jsem mu tak snadno podlehla. Asi jsem prostě jen byla mladá a hloupá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5809x
Jsem jenom obyčejná holka, která se i přes veškeré překážky a okolnosti snaží žít svůj život.

Seznam rubrik