Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Upřímně řečeno, pro mě je sport vysloveně jen k tomu, abych nebyla tlustá. Chápu, že to někoho baví, mě ne.

Neříkám, že mě nebaví se projet na kole, zaplavat si apod. ale z toho nezhubnu. Když chci, aby to bylo vidět, musím sportovat mnohem víc a pak už je to jen opruz a jediné, co mě u toho drží je ten výsledek :-)

0 0
možnosti
Foto

Mrzí mě, že se musíte takhle nutit. Rozhodně bych se nechtěla dotknout někoho, kdo to dělá právě kvůli hubnutí i to může být jeden z důvodů. Každý jsme jiný a každého motivuje něco jiného, ať je to k čemukoli. Tohle bylo jenom krátké shrnutí mých poznatků z doby, kdy jsem se sportem začínala a poslouchala překvapené a nechápavé reakce okolí. Jinak Vám přeji, ať se Vaše snaha daří. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5809x
Jsem jenom obyčejná holka, která se i přes veškeré překážky a okolnosti snaží žít svůj život.

Seznam rubrik