Alena Pumprová

Jaké je to podlehnout psychopatovi, jak to pokračovalo

Je to již nějaký čas, co jsem zde sdílela svůj příběh o životě s psychopatem. Ráda bych se na tomto místě s vámi podělila o tom, jak celé pokračovalo. Někdy na začátku října mi zazvonil telefon, volala mi policie.

13.6.2021 v 14:17 | Karma článku: 25.48 | Přečteno: 1485 | Diskuse

Alena Pumprová

Jaké je to podlehnout psychopatovi?

Nedokázala jsem mu už ani odporovat. Už jsem to vzdala. Dříve jsem se s ním i hádala, nyní jsem měla strach i jen říct svůj názor. „Nikoho ty tvoje řeči nezajímají. Nikdo na tebe není zvědavý,“ Kde je člověk, kterého jsem znala?

14.9.2020 v 14:57 | Karma článku: 25.44 | Přečteno: 2058 | Diskuse

Alena Pumprová

Mezi uprchlíky

Někomu může možná tento článek připadat kontroverzní, někoho může možná pobouřit. Rozhodla jsem se s vámi nicméně podělit o svoji třítýdenní zkušenost dobrovolníka v jednom řeckém uprchlickém centru.

28.9.2017 v 7:30 | Karma článku: 37.67 | Přečteno: 14190 | Diskuse

Alena Pumprová

Sport a hubnutí (Proč sakra běháš? Vždyť si hubená!)

Jak jsem se setkávala s nesportovci. Jak některá média ovlivňují vnímání lidí okolo nás aneb sportem ke štíhlé a dokonalé postavě.

11.9.2016 v 15:48 | Karma článku: 14.68 | Přečteno: 484 | Diskuse

Alena Pumprová

Druhá tvář

Procházel nejistě školní chodbou, kapuci stále pevně naraženou na hlavě a snažil se přitom nevnímat lidi okolo. Sotva ho však ostatní zahlédli, ihned si na něj začali ukazovat. Smáli se a rozebírali ho jako nějakou atrakci.

29.8.2016 v 7:58 | Karma článku: 18.03 | Přečteno: 622 | Diskuse

Alena Pumprová

Krevní pouto

Patrik na ni dole už netrpělivě čekal. Netvářil se moc Příjemně. Neměl rád, když jeho ovečky nechodí včas. „Kde ses zase tak dlouho flákala? Doufám, že sis na sobě dala alespoň pořádně záležet."

8.8.2016 v 10:28 | Karma článku: 15.33 | Přečteno: 796 | Diskuse

Alena Pumprová

Stařenka nebyla ta, za kterou jsem ji pokládala

Byla to stará žena, asi okolo osmdesáti let. Měla delší bílé vlasy, na sobě hnědý dlouhý kabát a na krku cosi, co připomínalo růženec. Připadala mi téměř jako z jiného světa. Chvíli mě sledovala unavenýma očima, ve kterých bylo co

5.8.2016 v 10:51 | Karma článku: 20.39 | Přečteno: 1222 | Diskuse

Alena Pumprová

Mrtví ptáci nelétají

Petr byl vojenský pilot, který nadevše miloval svou práci, svoji ženu Marii a dvouletého synka Mirka. Jeho manželství však procházelo poslední dobou krizí. Jeho žena si neustále na něco stěžovala

29.7.2016 v 8:51 | Karma článku: 18.14 | Přečteno: 771 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2703

Jsem jenom obyčejná holka, která se i přes veškeré překážky a okolnosti snaží žít svůj život.